[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Mitä kuluvan kuukauden laskuttaminen tarkoittaa?

Kiinteäsummaisen nettiliittymän laskutus kuluvalta kuukaudelta on yleinen käytäntö Suomessa. Laskutamme kuukauden alussa asiakkaan tilaamat kiinteähintaiset palvelut kyseisen kuukauden ajalta. Jos kuukauden aikana tilaukseen tehdään muutoksia, muutokset veloitetaan tai hyvitetään seuraavan kuun laskussa. Jos tilaus päätetään ennen kuun loppua, palautamme hyvitettävän summan asiakkaan tilille.