[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Voiko nettiyhteyttä kilpailuttaa?

Toistaiseksi toimimme valokuituverkkomme ainoana operaattorina eli toimitamme sekä hallinnoimme itse kotisi internetyhteyden, tarjoten asiakkaillemme aina markkinahintaisia ja kilpailukykyisiä liittymätuotteita.

Internetliittymissä tulee taatusti aina olemaan kilpailua, eikä suunnitelmissamme ole pelata itseämme ulos päättömillä hinnankorotuksilla. Toistaiseksi toimimme ainoana operaattorina Valoon valokuituverkossa ja mahdollisesti tulevaisuudessa verkossa voi olla myös muita palveluntarjoajia.

Emme veloita mitään ylimääräisiä yhteys-, ylläpito-, tai verkkomaksuja. Meillä maksat aina vain valitsemastasi Valoo Netti -liittymästä, eli internetyhteydestä. Teemme nettisopimuksia 12kk määräaikaisina sopimuksina, jonka jälkeen sopimukset jatkuvat toistaiseksi voimassa. Ajoittain valikoimassamme on myös tarjouksia ja kampanjoita. Lisäksi et maksa meille mitään ylläpitomaksuja tai muita maksuja edes kotiisi jäävästä liittymästä, jos haluat myöhemmin peruuttaa nettiliittymäsi tai laittaa yhteyden väliaikaisesti tauolle. Asennetut laitteet mahdollistavat vaivattoman paluun asiakkaaksemme koska vain.