Miten voimme auttaa?
< Kaikki aiheet
Tulosta

Miten toimin vikatilanteissa?

1. Tarkista kytkennät
Varmista, että kuitupäätteen virtajohto on kiinni ja reititin on kytketty siihen suoraan verkkokaapelilla (RJ45). Verkkokaapeli on kiinni, kun se napsahtaa kunnolla paikalleen.

2. Käynnistä kuitupääte ja tietokone uudelleen
1. Sammuta virta kuitupäätteestä, reitittimestä ja tietokoneesta (tai muusta verkkoa käyttävästä laitteesta).
2. Irrota virtajohdot noin 30 sekunniksi.
3. Laita virtajohdot takaisin paikoilleen ja kytke virta takaisin laitteisiin.
4. Käynnistä tietokone, kun kuitupääte on käynnistynyt.
5. Kokeile yhteyden toimivuutta, jos yhteys ei vieläkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
6. Jos kuitupäätteen valo ei syty, on vika kuitupäätteen ja keskuksen välisessä yhteydessä. Häiriö voi olla tilapäinen, joten sammuta virrat ja odota muutama minuutti.

3. Asiakaspalvelu auttaa
Voit myös tarkistaa huoltotiedotteistamme alueesi verkon mahdollisen huolto/häiriötilanteen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos netin kanssa on ongelmia vielä edellä lueteltujen
toimenpiteiden jälkeenkin. Soita tietokoneen ääreltä, jotta voimme tarkistaa linjan tilan ja käynnistää korjaustoimenpiteet.

Tarkista saatavuus ja tilaa valokuitu.



Valoon tietosuojaseloste. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms apply.