[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Valoo Taloyhtiönetin irtisanominen pois muuttaessa

Jos sinulla on ollut käytössäsi Valoo Taloyhtiönetti ja olet muuttamassa pois taloyhtiöstä, sinun tulee irtisanoa sopimuksesi Valoon asiakaspalvelusta. Tilaus tulee irtisanoa, vaikka olisit käyttänyt vain veloituksetonta perusnopeutta.
Tilauksen mukana tullutta mesh-reititintä ei tarvitse palauttaa Valoolle. Huoneistoon asennettu kuitupääte tai vastaava on Valoon omaisuutta ja jää paikalleen huoneistoon.​