Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.
Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Reitittimen ALARM-valo | Miten siirryn e-laskuun?
Suunnitellut huoltokatkot ja ylläpitotoiminta
Kuukausittainen huoltokatko
Järjestetään joka kuukauden toisena keskiviikkona klo 00:00 – 07:00. Tämä on ensisijainen ajankohta suurten huoltotoimenpiteiden suorittamiseen, mikä saattaa aiheuttaa palvelukatkoja. Vuoden 2024 kuukausittaiset huoltokatkokset ovat: 10.1.2024, 14.2.2024, 13.3.2024, 10.4.2024, 8.5.2024, 12.6.2024, 10.7.2024, 14.8.2024, 11.9.2024, 9.10.2024, 13.11.2024 ja 11.12.2024.
Viikoittainen huoltokatko
Tapahtuu torstai-aamuisin klo 02:00 – 07:00. Tämä on toissijainen ajankohta pienempien huoltotoimenpiteiden suorittamiseen, joiden vaikutukset asiakkaisiin ovat lyhytkestoisia.
Hätähuoltokatko
Järjestetään tarvittaessa kuukausittaisen tai viikoittaisen huoltokatkon ulkopuolella. Sitä käytetään ainoastaan vikojen korjaamiseen tai kohonneen riskin poistamiseen, ei normaaleihin huoltotoimenpiteisiin.
Päivittäinen ylläpitotoiminta
Ei yleensä vaikuta palveluihimme. Joskus yksittäisille asiakkaille saattaa kuitenkin aiheutua lyhytaikaisia katkoja myös ennalta sovittujen huoltokatkojen ulkopuolella, ja näistä ilmoitamme asiakkaille henkilökohtaisesti etukäteen.