Miten voimme auttaa?
Valokuitu
Hankinta
- Miksi minä tarvitsen Valoon valokuituliittymän?
- Kuinka tilaan Valoon valokuituliittymän?
- Miten tilaan Valoon valokuidun paritaloon tai rivitaloon?
- Miksi minun kannattaa houkutella myös naapurini hankkimaan Valoon valokuitu?
- Sisältääkö valokuituliittymän tilaus nettiliittymän?
- Mistä löydän Valoon valokuituliittymien hinnaston?
- Voiko Valoon valokuituverkkoon liittyä myöhemmin?
- Onko tilaaja koko loppuelämänsä sitoutunut Valoon nettilliittymiin?
- Maksaako Valoon nettiliittymän ylläpito minulle jotakin?
- Voinko vaihtaa liittymäni operaattoria sen jälkeen, kun liittymä on rakennettu?
- Kävin tekemässä tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mistä tämä johtuu?
- Kuinka kauan tilaus on voimassa, jos rakentamisen käynnistyminen on epävarmaa?
- Minulla on määräaikainen laajakaistasopimus. Joudunko maksamaan kahdesta liittymästä, jos otan tarjouksen vastaan?
- Mikä on Adola Oy?
- Rakentaako Valoo valokuituverkkoa alueelle, jossa kilpailijakin tekee rakennuspäätöksen?
- Paljonko samalla alueella pitää olla tilaajia, jotta Valoon valokuituverkko rakennetaan?
- Näytä loput artikkelit (1) Näytä vähemmän artikkeleita
Rakentaminen
- Voinko itse vaikuttaa siihen, mitä reittiä pitkin valokuitu tuodaan omakotitalooni?
- Mitä minun pitää tehdä ennen kuin valokuituasentaja saapuu kiinteistööni?
- Mitä minun pitää ottaa huomioon päätelaitteen sijoittamisessa?
- Voidaanko valokuidun asentamisessa käyttää olemassa olevia putkituksia?
- Koska valokuituliittymäni on valmis?
- Mitkä ovat ulkopäätekotelon ja ONT-päätelaitteen mitat?
- Rakennetaanko valokuitua talvella?
- Mikä on Valoo Nettiliittymäni tarkka toimitusaika?
- Saako Valoo valtiontukea valokuituliittymien rakentamiseen?
- Mistä voin tiedustella valokuitukaapelin sijainteja?
Aktivointi
Käyttö
- Miten valokuituverkko toimii?
- Haluan muuttaa netin nopeutta, miten toimin?
- Miten toimin vikatilanteissa?
- Voinko kytkeä kuitupäätteeseen nykyisen reitittimeni?
- Mistä löydän Valoon sopimusehdot?
- Onko Valoon valokuitupäätelaitteessa valmiiksi jokin palomuuri?
- Entä jos en enää halua käyttää valokuituliittymääni?
- Kuka toimii Valoon valokuituliittymien operaattorina?
- Muutan toiseen osoitteeseen, miten toimin?
- Miten irtisanon Valoon sopimuksen?
- Kuinka peruuttaa liittymätilaus?
- Voinko muuttaa kuitupäätelaitteen (ONT) asetuksia?
- Mistä löydän TP Link Deco -reitittimen asennusohjeet?
- Miten valokuituverkko toimii?
- Mesh Wi-Fi -sisäverkko & Valoo WiFi 6 Mesh
- Liikenteen rajaukset Valoon kuluttajaliittymissä
- Palvelinosoitteet
- Valoon suunnitellut huoltokatkot ja ylläpitotoiminta
- Näytä loput artikkelit (3) Näytä vähemmän artikkeleita
Lisäpalvelut
Ongelma- ja vikatilanteet
Laskutus
- Miten laskutus toimii?
- Mistä lasku koostuu?
- Mikä on laskutusväli?
- En ole saanut laskua, mitä teen?
- Haluan laskuni paperisena. Maksaako se ylimääräistä?
- Miten siirryn e-laskuun?
- Minne olen yhteydessä, jos minulla on kysyttävää laskun sisällöstä tai haluan päivittää asiakastietojani?
- Haluan, että työnantajani maksaa kk-laskun, onnistuuko tämä?
- Mitä teen, mihin olen yhteydessä, jos minua on laskutettu väärin?
- Voiko laskutusväliä muuttaa (esim. kk-laskusta kvartaali- tai vuosilaskutukseen)?
- En pysty maksamaan laskua eräpäivänä, miten toimin?
- Sain laskuni ennen e-laskuna, mutta nyt paperisena, mitä teen?
- Osa laskuistani tulee paperisena ja osa e-laskulle, mutta haluan kaikki e-laskulle.
Valoo Taloyhtiönetti
Alv-muutos 1.9.2024
- Mitä arvonlisäverossa muuttuu?
- Milloin ALV-muutos astuu voimaan?
- Miksi ALV-muutos tapahtuu?
- Mitä muutos tarkoittaa minulle tilaamieni tuotteiden ja palveluiden osalta?
- Pitääkö minun tehdä jotain alv-muutoksen liittyen?
- Voinko irtisanoa tilaamani palvelun arvonlisäveron muutokseen vedoten?
- Mihin Valoon palveluihin ja tuotteisiin 1.9.2024 voimaan tuleva ALV-muutos EI vaikuta?
- Miten arvonlisäverokannan muutos 24 prosentista 25,5 prosenttiin, vaikuttaa elo-syyskuuta laskuttavalla laskutusjaksolla?
- Koskeeko alv-muutos taloyhtiöasiakkaita?
- Koskeeko alv-muutos yritysasiakkaita?
< Kaikki aiheet
Tulosta
Miten aktivoin valokuituliittymäni?
Päivitetty4.9.2024
Valitse ensin käyttämäsi reititin klikkaamalla kuvasta tai alla olevista linkeistä:
VALOO WIFI 6 MESH
TP-LINK DECO M4
Jos liittymän aktivoinnista herää kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä!
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 09 31543060