Mies istuu näyttöruudun edessä hymyillen ja puhuu puhelimessa.

Asiakaspalvelu ja tuki

Ota yhteyttä

  • Löydät vastauksen useimpiin kysymyksiin tukisivuiltamme.
  • Aluekohtaista rakentamista koskevat tiedot löydät täältä.
  • Laskutusta koskevaa tietoa saat täältä.
  • Maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyviin asioihin saat lisätietoa Ropo Capitalin asiakaspalvelusta.

Aukioloajat

MA-PE klo 8-18
LA klo 10-16
SU JA PYHÄPÄIVÄT suljettu

Valitettavasti asiakaspalvelumme on tällä hetkellä hyvin kiireinen lomakauden vuoksi, minkä vuoksi vastausaika voi olla jopa 5 arkipäivää. Pahoittelemme mahdollista viivettä ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!

Yhteydenottolomake

Asiakaspalvelumme on kiireinen lomien vuoksi. Vastausaika voi olla 5 arkipäivää.



Etunimi*
Sukunimi*





Minulle saa lähettää SMS-viestejä.





Huolto- ja häiriötiedotteet

Huoltotiedotteet

Huoltotiedotteet-sivu tarjoaa tietoa verkon huolloista ja häiriöistä, kuten suunnitelluista huoltotoimenpiteistä ja mahdollisista häiriötilanteista.

Tästä huoltotiedotteisiin

Tutustu tietopankkiin

Mietityttääkö jokin tai kaipaatko apua nettiyhteytesi kanssa? Olemme koonneet kattavaan tietopankkiin vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin. Jos tietopankista ei löydy apua, soita asiakaspalveluumme!

Tästä sisään tietopankkiin

Laskutustiedot

Valoo Oy (aputoiminimi Adola Oy)

Korkeavuorenkatu 28, 00130 Helsinki

Y-tunnus: 2925233-2

ALV-numero: FI29252332

Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003729252332

Operaattorin tunnus: 003721291126 (Maventa)

Sähköpostilaskut
29252332@scan.netvisor.fi

Kaapeleiden sijaintitiedot

Geomatikk Finland vastaa Valoon kaapelinäyttöistä Suomessa.

Lue lisää

Whistleblow-kanava

Ilmoittajansuojelulain vaatiman whistleblow-kanavan yrityksen työntekijöille ja kumppaneille löydät täältä.

Lue lisää

Palvelemme arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–16, pyhäpäivisin suljettu. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

093 154 3060
asiakaspalvelu@valoo.fi