Asiakaspalvelu
Palvelemme arkisin klo 9–17 ja lauantaisin klo 10–16, pyhäpäivisin suljettu. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.
Asiakaspalvelun puhelinnumero: 093 154 3060
Kun valokuituliittymäsi aktivointi lähestyy, saat meiltä postitse liittymään kuuluvan langattoman reitittimen tai erikseen tilaamasi reititinpaketin (Valoo Wifi 6 Mesh) Valokuituliittymäsi on heti valmis otettavaksi käyttöön!
Katso aktivointiohjeet: Valokuituliittymän käyttöönotto ja aktivointi
Voit antaa työmaapalautetta tämän sivun yhteydenottolomakkeella. Valitse yhteydenoton aiheeksi työmaapalaute.
Tarkista aktiivisesti päivittyviltä aluesivuiltamme, miten hanke alueellasi etenee.
Arvonlisäverolain muutoksista johtuva veron korotus siirtyy voimassa olevissa kuluttaja-, ja yritystilauksissa palveluiden hintoihin 1.9.2024 alkaen. Muutokset päivittyvät automaattisesti laskuille. Uudet hinnat näkyvät laskuilla syyskuusta alkaen, riippuen asiakkaan seuraavasta laskutuskaudesta.
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät tukisivuiltamme.
MA-PE klo 9-17
LA klo 10-16
SU JA PYHÄPÄIVÄT suljettu
Huoltotiedotteet-sivu tarjoaa tietoa verkon huolloista ja häiriöistä, kuten suunnitelluista huoltotoimenpiteistä ja mahdollisista häiriötilanteista.
Mietityttääkö jokin tai kaipaatko apua nettiyhteytesi kanssa? Olemme koonneet kattavaan tietopankkiin vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin. Jos tietopankista ei löydy apua, soita asiakaspalveluumme!
Valoo Oy (aputoiminimi Adola Oy)
Korkeavuorenkatu 28, 00130 Helsinki
Y-tunnus: 2925233-2
ALV-numero: FI29252332
Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003729252332
Operaattorin tunnus: 003721291126 (Maventa)
Sähköpostilaskut
29252332@scan.netvisor.fi
Palvelemme arkisin klo 9–17 ja lauantaisin klo 10–16, pyhäpäivisin suljettu. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.
Asiakaspalvelun puhelinnumero: 093 154 3060
Tarkista saatavuus ja tilaa valokuitu.