Asiakaspalvelu ja tuki

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut käyttöönottojen takia. Puheluihin ja sähköposteihin vastataan mahdollisimman pian. Viiveet tällä hetkellä 1-3 työpäivää. Pahoittelemme viivettä.

Palvelemme arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–16. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu. Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse 09 3154 3060, sähköpostitse asiakaspalvelu@valoo.fi ja chatin kautta.


Aukioloajat

MA-PE klo 8-18
LA klo 10-16
SU suljettu

Chat

MA-PE klo 8-18
LA klo 10-16
SU suljettu

Sähköposti

asiakaspalvelu@valoo.fi

Puhelin

09 3154 3060

Anna palautetta



Etunimi*
Sukunimi*





Minulle saa lähettää SMS-viestejä.





Huoltotiedotteet

Huoltotiedotteet-sivu tarjoaa tietoa verkon huolloista ja häiriöistä, kuten suunnitelluista huoltotoimenpiteistä ja mahdollisista häiriötilanteista.

Tästä huoltotiedotteisiin

Tutustu tietopankkiin

Mietityttääkö jokin tai kaipaatko apua nettiyhteytesi kanssa? Olemme koonneet kattavaan tietopankkiin vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin. Jos tietopankista ei löydy apua, soita asiakaspalveluumme!

Tästä sisään tietopankkiin

Laskutustiedot

Adola Oy

Korkeavuorenkatu 28, 00130 Helsinki

Y-tunnus: 2925233-2

ALV-numero: FI29252332

Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003729252332

Operaattorin tunnus: 003721291126 (Maventa)

Sähköpostilaskut
29252332@scan.netvisor.fi

Pääkonttorin puhelinnumero arkisin klo 8-16

09 3154 3066

Asiakaspalvelun puhelinnumero arkisin klo 8-18 ja lauantaisin klo 10-16

09 315 43060

Kaapeleiden sijaintitiedot

Geomatikk Finland vastaa Valoon kaapelinäyttöistä Suomessa.

Lue lisää