Miten voimme auttaa?
< Kaikki aiheet
Tulosta

Kuinka peruuttaa liittymätilaus?

Tilauksen peruminen
Tilauksen voi perua soittamalla Valoon asiakaspalveluun numeroon 09 315 43 060 arkisin klo 8-18 tai lauantaisin klo 10-16. Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös sähköpostitse asiakaspalvelu@valoo.fi.

Peruutusehdot
Kuluttaja-asiakas voi perua tilauksensa 14 vuorokauden kuluessa tilauksestaan maksutta. Muussa tapauksessa, mikäli peruutus tapahtuu ennen kuin julkinen rakentamispäätös on tehty, peruuttamisesta veloitetaan asiakkaan tilauksesta aiheutuneet kohtuulliset kulut. Tavanomaisesti kulut ovat alle 200 euroa. Jos kuluttaja-asiakas peruu tilauksensa rakentamispäätöksen antamisen jälkeen, peruutuksesta veloitetaan valokuidun liittymismaksu 2490 euroa. Mikäli Valoo (Adola Oy) tekee kielteisen rakentamispäätöksen, peruutuksesta ei veloiteta asiakasta. Peruuttamisoikeutta ei ole enää sen jälkeen, kun asennus on suoritettu, vaan sopimus astuu voimaan sovitusti. Mikäli tilausvahvistuksessa ilmoitettu hinta muuttuu, lasketaan peruutusaika alkaneeksi siitä, kun kuluttaja-asiakas on saanut tiedon muuttuneesta hinnasta.

Tilauksen purkaminen Valoon (Adola Oy) toimesta
Valoolla (Adola Oy) on oikeus purkaa sopimus, mikäli se päätyy olemaan rakentamatta tietoliikenneverkkoa tai liittymää esimerkiksi alueen liian vähäisen tilausmäärän takia, teknisesti tai taloudellisesti poikkeuksellisista syistä tai olosuhteista tai kolmansista johtuvista perustelluista syistä. Tällaisessa tilanteessa kuluttaja-asiakkaan tilaus peruuntuu automaattisesti veloituksetta, ja asiakasta tiedotetaan tilauksen peruuntumisesta sähköpostitse.

Tarkista saatavuus ja tilaa valokuitu.



Valoon tietosuojaseloste. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms apply.