Miten voimme auttaa?
-
Hankinta
- Mikä on valokuitu?
- Mitkä ovat valokuidun hyödyt?
- Miksi minun kannattaa houkutella myös naapurini hankkimaan Valoon valokuitu?
- Minulla on määräaikainen laajakaistasopimus. Joudunko maksamaan kahdesta liittymästä, jos otan tarjouksen vastaan?
- Voiko Valoon valokuituverkkoon liittyä myöhemmin?
- Maksaako Valoon nettiliittymän ylläpito minulle jotakin?
- Onko tilaaja koko loppuelämänsä sitoutunut Valoon nettilliittymiin?
- Miten tilaan Valoon valokuidun paritaloon tai rivitaloon?
- Tilasin liittymän. Milloin se kytketään käyttöön?
- Kannattaako valokuitua ylipäätään ottaa?
- Kävin tekemässä tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mistä tämä johtuu?
- Kuinka kauan tilaus on voimassa, jos rakentamisen käynnistyminen on epävarmaa?
- Kuinka tilaan Valoon valokuituliittymän?
- Miksi minä tarvitsen Valoon valokuituliittymän?
- Mistä löydän Valoon valokuituliittymien hinnaston?
- Mitä eroa on valokuidulla ja 5G:llä?
- Onkohan edes “oikeaa” kuitua?
- Sisältääkö valokuituliittymän tilaus nettiliittymän?
- Voinko vaihtaa liittymäni operaattoria sen jälkeen, kun liittymä on rakennettu?
- Näytä loput artikkelit ( 4 ) Näytä vähemmän artikkeleita
-
Rakentaminen
- Mitkä ovat ulkopäätekotelon ja ONT-päätelaitteen mitat?
- Voinko itse vaikuttaa siihen, mitä reittiä pitkin valokuitu tuodaan omakotitalooni?
- Tilasin liittymän. Milloin se kytketään käyttöön?
- Mikä on Valoo Nettiliittymäni tarkka toimitusaika?
- Paljonko samalla alueella pitää olla tilaajia, jotta Valoon valokuituverkko rakennetaan?
- Mitä minun pitää ottaa huomioon päätelaitteen sijoittamisessa?
- Mitä minun pitää tehdä ennen kuin valokuituasentaja saapuu kiinteistööni?
- Saako Valoo valtiontukea valokuituliittymien rakentamiseen?
- Rakentaako Valoo valokuituverkkoa alueelle, jossa kilpailijakin tekee rakennuspäätöksen?
- Voidaanko valokuidun asentamisessa käyttää olemassa olevia putkituksia?
- Mistä voin tiedustella valokuitukaapelin sijainteja?
- Rakennetaanko valokuitua talvella?
- Koska valokuituliittymäni on valmis?
-
Aktivointi
-
Käyttö
- Mesh Wi-Fi -sisäverkko & TP-Link Deco M4
- Miten valokuituverkko toimii?
- Haluan muuttaa netin nopeutta, miten toimin?
- Miten toimin vikatilanteissa?
- Mikä on IPTV, ja miksi katsoisin televisiota sen kautta?
- Mikä on Adola Oy?
- Voinko kytkeä kuitupäätteeseen nykyisen reitittimeni?
- Mistä löydän Valoon sopimusehdot?
- Onko Valoon valokuitupäätelaitteessa valmiiksi jokin palomuuri?
- Entä jos en enää halua käyttää valokuituliittymääni?
- Kuka toimii Valoon valokuituliittymien operaattorina?
- Muutan toiseen osoitteeseen, miten toimin?
- Miten irtisanon Valoon sopimuksen?
- Kuinka peruuttaa liittymätilaus?
- Voinko muuttaa kuitupäätelaitteen (ONT) asetuksia?
- Mistä löydän TP Link Deco -reitittimen asennusohjeet?
- Miten valokuituverkko toimii?
- Näytä loput artikkelit ( 2 ) Näytä vähemmän artikkeleita
-
Lisäpalvelut
< Kaikki aiheet
Tulosta
Maksaako Valoon nettiliittymän ylläpito minulle jotakin?
Päivitetty
Ei. Meillä maksat vain internetistä valitsemasi nopeuden mukaan. Voit milloin tahansa irtisanoa valokuituliittymäsi, määräaikaisen Valoo Nettisopimuksen päätyttyä. Sinulle ei koidu irtisanomisesta tai liittymän ylläpidosta mitään kustannuksia.
Valokuituliittymä ja laitteet jäävät kotiisi, emmekä veloita niiden ylläpidosta mitään. Toivotamme sinut luonnollisesti aina tervetulleeksi takaisin palveluidemme pariin!