[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Miten laskutus toimii?

Saat ensimmäisen laskun kuukauden päästä liittymän käyttöönottamisen jälkeen ja tämän jälkeen laskut tulevat kuukausittain. Valoon asiakaspalvelu (asiakaspalvelu@valoo.fi / puh. 09 3154 3060) vastaa laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä.

Laskujen toimittaja on Ropo. Jos sinulla on kysyttävää maksuun (esim. maksuajan pidentäminen) tai maksun perintään liittyviin kysymyksiin, ole yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.

Muutokset laskutukseen 1.6.2025 alkaen:

  • 1.6.2025 alkaen laskutamme kuukauden palvelut etukäteen, tilausmuutokset hyvitämme aina seuraavalla laskulla.