[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Valoon laskutusjärjestelmä uudistuu 1.9.2025 alkaen

Valoon laskutusjärjestelmä uudistuu 1.9.2025 alkaen. Laskujen toimittaja on jatkossa Sergel Oy. Muutoksesta johtuen laskujen maksutiedot muuttuvat. Maksuaika säilyy ennallaan ja on jatkossakin 14 päivää. Käytäthän jatkossa uutta viitenumeroa maksaessasi laskujasi.

Uuden laskutusjärjestelmän myötä laskujen tiedot muuttuvat:
• Laskun viitenumero muuttuu
• Laskujen numerointi muuttuu

Uusi laskunumero alkaa kolmella kirjaimella: CSE kuluttaja-asiakkailla, BSE yritysasiakkailla ja HSE taloyhtiösopimusten laskuissa. Huomioi uudet maksutiedot erityisesti, jos olet tallentanut maksutiedot verkkopankkiisi.

Jos käytössäsi on e-lasku tai suoramaksu
E-lasku ja suoramaksu jatkuvat automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä muutoksia.

Jos käytössäsi on sähköposti- tai paperilasku
Saat sähköposti- tai paperilaskulle uuden viitenumeron. Käytäthän jatkossa uutta viitenumeroa maksaessasi laskujasi.

Kuka lähettää laskuni jatkossa?
Syyskuusta alkaen saat laskun suoraan uudesta järjestelmästä. Laskujen toimittaja on Sergel Oy. Valoon asiakaspalvelu vastaa maksuun (esim. maksuajan pidentäminen) ja laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä.
Jos sinulla on kysyttävää maksun perintään liittyvistä asioista, ole yhteydessä Sergelin asiakaspalveluun osoitteessa sergel.fi