[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Mikä on avoin verkko?

Avoimella verkolla tarkoitetaan valokuituyhteyden tarjoamista siten, että asiakas saa itse valita palveluntarjoajansa. Toistaiseksi toimimme ainoana operaattorina Valoon valokuituverkossa ja mahdollisesti tulevaisuudessa verkossa voi olla myös muita palveluntarjoajia. Rakennamme teknistä kyvykkyyttä avoimeen verkkoon. Kun tekniikka on olemassa, voivat kaikki halukkaat operaattorit tarjota palveluitaan Valoon valokuidun verkossa. Prosessi on kesken, eikä verkossamme tulevaisuudessa toimivien operaattoreiden kanssa ole vielä sopimuksia.

Toistaiseksi siis toimitamme ja hallinnoimme itse kotisi internetyhteyden, tarjoten asiakkaillemme markkinahintaisia ja kilpailukykyisiä liittymätuotteita. Emme veloita mitään ylimääräisiä yhteys-, ylläpito-, tai verkkomaksuja. Meillä maksat aina vain valitsemastasi Valoo Netti -liittymästä, eli internetyhteydestä. Teemme nettisopimuksia 12kk määräaikaisina sopimuksina, jonka jälkeen sopimukset jatkuvat toistaiseksi voimassaolevina.

Et maksa meille mitään ylläpito- tai muita maksuja edes kotiisi jäävästä liittymästä, jos haluat myöhemmin peruuttaa liittymäsi tai laittaa yhteyden tauolle. Asennetut laitteet mahdollistavat vaivattoman paluun asiakkaaksemme koska vain.

Ajantasaisen Valoon valokuidun saatavuuden kotiisi saat aina osoitehaustamme.
Tietoa rakentamisesta löydät alueellisilta rakentamisen sivuiltamme.

.