[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Kuinka saan Valoo TV:n toimimaan useammassa televisiossa?

Jos olet tilannut Valoo TV S, M tai L -paketin (sovellusversio):
Mikäli sinulla on kotona useampi IPTV-sovelluksen kanssa yhteensopiva älytelevisio, voit ladata sovelluksen jokaiseen kodin televisioon ja kirjautua sovellukseen Valoo TV -tunnuksillasi. Jos toinen televisiosi ei ole IPTV-sovelluksen kanssa yhteensopiva, voimme päivittää tilauksesi Valoo TV+ -palveluun, joka sisältää digiboksin. Voit päivittää tilauksesi asiakaspalvelustamme.

Jos olet tilannut Valoo TV S+, M+ tai L+ -paketin (sisältää digiboksin):
Mikäli sinulla on kotona myös televisio, joka on IPTV-sovelluksen kanssa yhteensopiva, voit ladata sovelluksen televisioon ja kirjautua sovellukseen samoilla Valoo TV tunnuksillasi, joilla olet kirjautunut digiboksille. Jos toinen televisiosi ei ole IPTV-sovelluksen kanssa yhteensopiva, voit tilata kertamaksulla toisen digiboksin asiakaspalvelustamme. Samat Valoo TV –tunnukset sopivat myös toiseen digiboksiin.