[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Entä jos en enää halua käyttää valokuituliittymääni?

Voit irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan Valoo Netti -liittymäsi milloin tahansa. Jos sinulla on määräaikainen sopimus, voit irtisanoa sen määräaikaisuuden päätyttyä. Sinulle ei koidu irtisanomisesta tai liittymän ylläpidosta mitään kustannuksia. Valokuituliittymä ja laitteet jäävät kotiisi, emmekä veloita niiden ylläpidosta mitään.

Toivotamme sinut luonnollisesti aina tervetulleeksi takaisin palveluidemme pariin!

Tarkemmat toimitusehdot löytyvät os. valoo.fi/toimitusehdot.