[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Maksaako Valoon nettiliittymän ylläpito minulle jotakin?

Ei. Meillä maksat vain internetistä valitsemasi nopeuden mukaan. Voit milloin tahansa irtisanoa valokuituliittymäsi, määräaikaisen Valoo Netti -sopimuksen päätyttyä. Sinulle ei koidu irtisanomisesta tai liittymän ylläpidosta mitään kustannuksia.

Valokuituliittymä ja laitteet jäävät kotiisi, emmekä veloita niiden ylläpidosta mitään. Toivotamme sinut luonnollisesti aina tervetulleeksi takaisin palveluidemme pariin!