[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Haluan aktivoida valokuituliittymäni myöhemmin

Miten toimin, jos haluan aktivoida valokuituliittymäni myöhemmin?

Voit ottaa Valoo Netti -liittymäsi käyttöön vuoden sisällä liittymäsi valmistumisesta. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa siirrosta meille. Muistutamme sinua aktivoinnista tasaisin väliajoin. Tarjoamme tämän siirtymäajan nimenomaan sen takia, ettei sinulla ole missään vaiheessa tarvetta maksaa kahdesta sopimuksesta päällekkäin. Jos et ole aktivoinut liittymääsi vuoden sisällä valmistumisesta, käynnistyy liittymäsi laskutus automaattisesti.

Konkreettinen laskuesimerkki: sinulla on määräaikainen nettisopimus toiselle palveluntarjoajalle, jonka sopimus päättyy 05/2025. Olet tilannut Valoo Netti -liittymän keväällä 2024, ja verkko rakennetaan kesän 2024 aikana. Oma kiinteistösi kytketään verkkoon 08/2024. Riittää, että otat liittymän käyttöön viimeistään 08/2025 mennessä, joten sinulla on hyvin aikaa irtisanoa vanha päättyvä liittymäsi.