[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Palautusohjeet – reititin tai digiboksi

Palautus Postin kautta

Pakkaa tuote hyvin, jotta se ei vaurioituisi matkalla.

1. Tilaat palautuksen helpoiten Postin verkkosivuilta osoitteesta: posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti. Valitse kohta ’Palauta sopimusnumerolla’.
2. Syötä kenttään sopimustunnus 672610. Palautus on sinulle ilmainen.
3. Valitse haluamasi palautustapa ja seuraa sivuston antamia ohjeita.
4. Kirjoittaa palautettavaan pakettiin osoitteeksi seuraava: Valoo – asiakaspalautukset, 60100 Seinäjoki
5. Saat JJFI-alkuisen lähetystunnuksen, kun olet tilannut palautuksen Postin verkkosivun kautta.
6. Lähetä saamasi lähetystunnus osoitteeseen: asiakaspalvelu@valoo.fi Ilman lähetystunnusta emme voi käsitellä palautustasi!
7. Tämän jälkeen voit palauttaa paketin valitsemallesi Postin toimipisteelle.