Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Ongelmatilanteet laskutuksessa

En ole saanut laskua, mitä teen?

Jos et ole saanut laskuasia, etkä näe sitä OmaValoo-palvelun ”Laskut” osiossa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Minua on laskutettu väärin, miten toimin?

Jos laskussasi on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä kautta maksuhuomautukset lähetetään? Paljonko maksuhuomautuksen lisäveloitus on?

Maksuhuomautukset toimitetaan asiakkaalle samaa kanavaa pitkin kuin normaalit laskutkin. Ensimmäisestä maksumuistutuksesta tulee 5,00 € huomautuskulu, sekä maksamattomalle pääomalle korko on 11,5%.

Hyvitetäänkö ylisuoritukset tai laskun tuplamaksamiset automaattisesti?

 Kyllä. Ylisuoritukset ja tuplamaksamiset kirjautuvat meille kuun lopussa ja siihen mennessä tulleet liikasuoritukset hyvittyvät seuraavalla laskulla.