Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Kuinka tilaan Valoon valokuituliittymän?

Valoon valokuidun tilaat helpoiten verkkokauppamme kautta.

1. Syötä osoitteesi saatavuushakuumme.
2. Mikäli yhteys on saatavilla kotiisi, näet tarjolla olevat nettiyhteydet ja lisätiedot.
3. Valitse haluamasi Valoo Netti -yhteys, reititin ja lisäpalvelut. Viimeisellä sivulla näet yhteenvedon tuotteistasi ja kokonaishinnoista.
4. Vahvista tilauksesi vahvalla tunnistautumisella (esim. verkkopankkitunnuksilla)
5. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
6. Tilauksen tekemisen jälkeen tilauksesi siirtyy alueesi urakoitsijan käsittelyyn. Urakoitsijamme on sinuun yhteydessä kun valokuidun asentaminen kiinteistölläsi on ajankohtaista.
7. Rakentamisprosessin aikana voit seurata sen etenemistä alueellisilta rakentamisen sivuiltamme. Lisäksi saat meiltä sähköpostitse päivityksiä rakentamiseen liittyen.

Tilaus kannattaa tehdä mieluummin tänään kuin huomenna, sillä rakennamme valokuituverkon vain sellaisille alueille, joilta saamme riittävästi tilauksia. Mitä nopeammin saamme tilaajat kokoon, sitä nopeammin voimme viimeistellä verkon suunnittelun ja aloittaa rakentamisen. Jos alueellasi on jo valmis Valoon valokuituverkko, voit liittyä verkkoon vaivattomasti. Tarkista saatavuus kotiisi.