[block id="saatavuushaku-pop-up"]
Miten voimme auttaa?

Tervetuloa tukisivustollemme. Etsi vastauksia alla olevasta hakukentästä,
ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et löydä etsimääsi vastausta.


Miten aktivoin valokuituliittymäni? | Kuitupäätteessä palaa ALARM-valo? | Miten siirryn e-laskutukseen?

Tulosta

Voinko vaihtaa liittymäni operaattoria sen jälkeen, kun liittymä on rakennettu?

Valoo tarjoaa fyysisen valokuituliittymän lisäksi myös nettiliittymäpalvelut. Toimimme itse operaattorina ja tarjoamme erinomaiset nettiyhteydet ja nopeudet kaikkiin tarpeisiin.

Rakennamme teknistä kyvykkyyttä avoimeen verkkoon. Kun tekniikka on olemassa, voivat kaikki halukkaat operaattorit tarjota palveluitaan Valoon valokuidun verkossa. Prosessi on kesken, eikä verkossamme tulevaisuudessa toimivien operaattoreiden kanssa ole vielä sopimuksia. Tiedotamme uusista ominaisuuksista ja operaattoreista myöhemmin.