Ii – Ohje nettiyhteydessä havaittujen ongelmien korjaamiseen

Hyvä asiakas,

Jos sinulla on käytössä kuvanmukainen CTS-FWR5-3105-reititin, olet saattanut havaita viime päivinä ongelmia nettiyhteydessäsi. Yhteysongelmia on voinut ilmetä, mikäli sinulla on verkkojohdolla (RJ-45) kytketty laite reitittimen neljännessä portissa (LAN 4).

Näin vältät ongelmat nettiyhteydessäsi

Toivoisimme, että käytätte jatkossa reitittimen portteja LAN 1–3. Näin verkko toimii optimaalisesti ja myös mahdollisten yhteysongelmien pitäisi ratketa.

Eli verkkojohto (RJ-45) tulee siirtää portista LAN 4, johonkin LAN 1–3 porteista. Laite tulee tämän jälkeen käynnistää uudelleen.

Taustasyy mahdollisille yhteysongelmille on, että laitteen neljäs portti (LAN 4) on siltaava portti ja tällöin tähän porttiin kytketty laite näkyy suoraan julkisessa verkossa. Tämä ei ole verkon optimaalisen toiminnan ja tietoturvallisuuden kannalta paras ratkaisu.

Suosittelemme laitteen uudelleenkäynnistämistä, vaikka sinulla ei olisi LAN 4 -portissa laitetta kytkettynä, mutta olet kohdannut yhteysongelmia. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä ja vaivaa.

Mikäli tarvitset apua valokuituliittymääsi liittyen, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

CTS-FWR5-3105

Ajankohtaista

Tarkista saatavuus ja tilaa valokuitu.



Valoon tietosuojaseloste. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms apply.