Mies istuu näyttöruudun edessä hymyillen ja puhuu puhelimessa.

Asiakaspalvelu ja tuki

Miten voimme olla avuksi?

Kun valokuituliittymäsi aktivointi lähestyy, saat meiltä postitse liittymään kuuluvan langattoman reitittimen tai erikseen tilaamasi reititinpaketin (Valoo WiFi 7 Mesh) Valokuituliittymäsi on heti valmis otettavaksi käyttöön!

Katso aktivointiohjeet: Valokuituliittymän käyttöönotto ja aktivointi

Voit antaa työmaapalautetta tämän sivun yhteydenottolomakkeella. Valitse yhteydenoton aiheeksi työmaapalaute.

Tarkista aktiivisesti päivittyviltä aluesivuiltamme, miten hanke alueellasi etenee.

Rakentamisen aikataulut

Valokuituverkon valmistuttua tie ja pengeralueet kunnostetaan vastaamaan niiden alkuperäistä kuntoa. Mahdollinen poistettu maa-aines korvataan uudella, leikattu kohta asfaltoidaan ja pengeralueet nurmetetaan. Kaikki ennallistaminen pyritään tekemään valmiiksi mahdollisimman pian, mutta toteutukseen vaikuttavat muun muassa sääolot sekä vuodenajat. Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin jälkitöistä.

Asiakaspalvelun aukioloajat

MA-PE klo 9-17
LA klo 10-16
SU JA PYHÄPÄIVÄT suljettu

Asiakaspalvelun puhelinnumero:
093 154 3060

Hyödyllisiä linkkejä

  • Löydät vastauksen useimpiin kysymyksiin tukisivuiltamme.
  • Aluekohtaista rakentamista koskevat tiedot löydät täältä.
  • Laskutusta koskevaa tietoa saat täältä.
  • Jos sinulla on kysyttävää maksun perintään liittyvistä asioista, ole yhteydessä Sergelin asiakaspalveluun osoitteessa sergel.fi.

Yhteydenottolomake



Etunimi*
Sukunimi*





Minulle saa lähettää SMS-viestejä.





Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että voimme tallentaa tietosi. Lisätietoja saat tietosuojaselosteestamme. Saat sähköpostiisi vahvistuksen lomakkeen lähetyksestä.

Huolto- ja häiriötiedotteet

Häiriötiedotteet

Tällä hetkellä ei ole tiedossa aktiivisia häiriöitä. Jos yhteys ei toimi odotetusti, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Korjatut häiriöt
Hymyilevä nainen kannettavan tietokoneen edessä, kuulokkeet päässä. Taustalla sohvalla istuu mies, jolla on puhelin kädessä.

Nettituki auttaa kodin verkko- ja laiteongelmissa

0600 800 700​ (ma-pe klo 9-16​)

 2,50 €/puhelu + 2,50 € /alkava minuutti + pvm/mpm. Jonotus on maksutonta.​

Valoon maksuton asiakaspalvelu palvelee valokuituyhteyteesi liittyvissä teknisissä ongelmissa. Nettituki on kaikille netinkäyttäjille avoin maksullinen tukipalvelu, jonka puoleen voit kääntyä esimerkiksi silloin, kun tarvitset apua kodin sisäverkon ja laitteiden asennuksissa.

Hymyilevä nainen kannettavan tietokoneen edessä, kuulokkeet päässä. Taustalla sohvalla istuu mies, jolla on puhelin kädessä.

Missä asioissa Nettituki voi auttaa?

  • Kodin tietoteknisten laitteiden asennuksessa ja ongelmatilanteissa.
  • Yleisimpien tietokoneiden ja oheislaitteiden pulmien ratkaisemisessa.
  • Tulostimen asennus ja käyttöönotto.
  • Ajureiden asennus ja päivitys.
  • Koneen puhdistus etäyhteydellä. (esim. hitaudet ja pienet ohjelmisto-ongelmat)
  • Neuvonta kodin laitteiden yhdistämisessä WiFi-verkkoon

TeamViewer-etätukiohjelma

Voimme tarvittaessa käyttää TeamViewer-etätukiohjelmaa, jonka avulla asiantuntijamme voi yhdistää tietokoneeseesi ja ratkaista ongelmat yhdessä kanssasi. Voit ladata etätukiohjelman tietokoneellesi linkistämme: TeamViewer

Huoltotiedotteet

Huoltotiedotteet-sivu tarjoaa tietoa verkon huolloista ja häiriöistä, kuten suunnitelluista huoltotoimenpiteistä ja mahdollisista häiriötilanteista.

Tästä huoltotiedotteisiin

Tutustu tietopankkiin

Mietityttääkö jokin tai kaipaatko apua nettiyhteytesi kanssa? Olemme koonneet kattavaan tietopankkiin vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin. Jos tietopankista ei löydy apua, soita asiakaspalveluumme!

Tästä sisään tietopankkiin

Laskutustiedot

Valoo Oy (aputoiminimi Adola Oy)
Korkeavuorenkatu 28, 00130 Helsinki
Y-tunnus: 2925233-2
ALV-numero: FI29252332

Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003729252332
Operaattorin tunnus: 003721291126 (Maventa)

Sähköpostilaskut
29252332@scan.netvisor.fi

Asiakaspalvelu

Palvelemme arkisin klo 9–17 ja lauantaisin klo 10–16, pyhäpäivisin suljettu. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Asiakaspalvelun puhelinnumero: 093 154 3060

Asiakaspalvelun nopeuttamiseksi, soitathan numerosta, jonka olet ilmoittanut tilauksesi yhteydessä.

Whistleblow-kanava

Ilmoittajansuojelulain vaatiman whistleblow-kanavan yrityksen työntekijöille ja kumppaneille löydät täältä.

Lue lisää

Kaapeleiden sijaintitiedot

Geomatikk Finland vastaa Valoon kaapelinäyttöistä Suomessa.

Lue lisää

Ilmoita kaapelivauriosta

Jos kaivuutyömaalla on sattunut Valoon valokuitua koskeva kaapelivaurio, tee välittömästi vaurioilmoitus Valoon vaurionumeroon: 09 3154 3063

Jos vika koskee kotitontilla sattunutta kaapelivauriota tai palveluajan ulkopuolella tapahtunutta vauriota jätä ilmoitus asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeella.

Tutustu kaivuohjeeseen

Liity Valoon Discord-serverille

Valoo on avannut oman Discord-serverin, jossa on mahdollista keskustella yleisesti Valoon liittymistä ja palveluista, sekä kysyä Valoon edustajilta ja kanssakäyttäjiltä esimerkiksi tekniikasta, laitteista ja ongelmatilanteista. Tervetuloa keskustelemaan!

Huom! Discord ei ole asiakaspalvelukanava ja omaan tilaukseen liittyvissä asioissa pyydämme aina olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.