Mies istuu näyttöruudun edessä hymyillen ja puhuu puhelimessa.

Asiakaspalvelu ja tuki

Miten voimme olla avuksi?

Kun valokuituliittymäsi aktivointi lähestyy, saat meiltä postitse liittymään kuuluvan langattoman reitittimen tai erikseen tilaamasi reititinpaketin (Valoo WiFi 7 Mesh) Valokuituliittymäsi on heti valmis otettavaksi käyttöön!

Katso aktivointiohjeet: Valokuituliittymän käyttöönotto ja aktivointi

Voit antaa työmaapalautetta tämän sivun yhteydenottolomakkeella. Valitse yhteydenoton aiheeksi työmaapalaute.

Tarkista aktiivisesti päivittyviltä aluesivuiltamme, miten hanke alueellasi etenee.

Rakentamisen aikataulut

Asiakaspalvelun aukioloajat

MA-PE klo 9-17
LA klo 10-16
SU JA PYHÄPÄIVÄT suljettu

Hyödyllisiä linkkejä

  • Löydät vastauksen useimpiin kysymyksiin tukisivuiltamme.
  • Aluekohtaista rakentamista koskevat tiedot löydät täältä.
  • Laskutusta koskevaa tietoa saat täältä.
  • Maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyviin asioihin saat lisätietoa Ropo Capitalin asiakaspalvelusta.

Yhteydenottolomake



Etunimi*
Sukunimi*





Minulle saa lähettää SMS-viestejä.





Lähettämällä lomakkeen hyväksyt, että voimme tallentaa tietosi. Lisätietoja saat tietosuojaselosteestamme.

Huoltotiedotteet

Huoltotiedotteet-sivu tarjoaa tietoa verkon huolloista ja häiriöistä, kuten suunnitelluista huoltotoimenpiteistä ja mahdollisista häiriötilanteista.

Tästä huoltotiedotteisiin

Tutustu tietopankkiin

Mietityttääkö jokin tai kaipaatko apua nettiyhteytesi kanssa? Olemme koonneet kattavaan tietopankkiin vastauksia yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin. Jos tietopankista ei löydy apua, soita asiakaspalveluumme!

Tästä sisään tietopankkiin

Laskutustiedot

Valoo Oy (aputoiminimi Adola Oy)
Korkeavuorenkatu 28, 00130 Helsinki
Y-tunnus: 2925233-2
ALV-numero: FI29252332

Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003729252332
Operaattorin tunnus: 003721291126 (Maventa)

Sähköpostilaskut
29252332@scan.netvisor.fi

Asiakaspalvelu

Palvelemme arkisin klo 9–17 ja lauantaisin klo 10–16, pyhäpäivisin suljettu. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Asiakaspalvelun puhelinnumero: 093 154 3060

Asiakaspalvelun nopeuttamiseksi, soitathan numerosta, jonka olet ilmoittanut tilauksesi yhteydessä.

Whistleblow-kanava

Ilmoittajansuojelulain vaatiman whistleblow-kanavan yrityksen työntekijöille ja kumppaneille löydät täältä.

Lue lisää

Kaapeleiden sijaintitiedot

Geomatikk Finland vastaa Valoon kaapelinäyttöistä Suomessa.

Lue lisää

Ilmoita kaapelivauriosta

Jos kaivuutyömaalla on sattunut kaapelivaurio, tee välittömästi vaurioilmoitus Valoon vaurionumeroon: 09 3154 3063

Jos vika koskee vain kotitontilla sattunutta kaapelivauriota, jätä yhteydenottopyyntö sivun ylhäältä löytyvän asiakaspalvelun lomakkeella.

Tutustu kaivuohjeeseen

Liity Valoon Discord-serverille

Valoo on avannut oman Discord-serverin, jossa on mahdollista keskustella yleisesti Valoon liittymistä ja palveluista, sekä kysyä Valoon edustajilta ja kanssakäyttäjiltä esimerkiksi tekniikasta, laitteista ja ongelmatilanteista. Tervetuloa keskustelemaan!

Huom! Discord ei ole asiakaspalvelukanava ja omaan tilaukseen liittyvissä asioissa pyydämme aina olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.